Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)

Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж) Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж) Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж) Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
Демі шапочка Pixy капучино (подвійний трикотаж)
043692
Все товары в наличии, кроме именных крыжм!
350,00 грн
Размер головного убора
  • 38
  • 42
  • 46

  Вы в Киеве? Доступен САМОВЫВОЗ

Оформляете online - забираете уже завтра: Киев, ТЦ АРКАДИЯ, ул. Борщаговская 154а, 2 этаж

  Мы работаем ради Победы!

Пн-Пт: с 11 до 19, Сб: с 12 до 18, Вс - выходной

  Наложенный платеж - предоплата 200 грн

Оплачиваете 200 грн (постельное - 300 грн), разницу - при получении. При отказе - покрывает доставку

  Более 3000 отзывов

Будем также благодарны за оставленный Вами отзыв и фото: напишите нам в Instagram @krestinu_kiev

Артикул Название Кол-во Цена
043692 Размер головного убора: 38 4 350
043692 Размер головного убора: 42 3 350
043692 Размер головного убора: 46 1 350

Бавовняна демісезонна шапочка для малюків.

На зав'язках, закриває вушка і лобик - все як люблять мами.

Двошаровий м'який кашкорс.

Шапочка чудово сідає під капюшон та підійде на весну/осінь.

Матеріал

М'який кашкорс: 95% бавовна, 5% лайкра

Сезон

Весна/Осінь

Новый товар

ЯК ЗАМОВИТИ? ЧИ Є ДОСТАВКА ПО УКРАІНІ?

Доставка по Україні відбувається виключно ТК "Нова Пошта" і може бути здійснена, як на відділення (або поштомат), так і на адресу

Під час оформлення замовлення оберіть потрібний варіант

Укрпоштою відправок наразі НЕ здійснюємо!

ЧИ Є БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА?

Безкоштовна доставка по Україні можлива виключно у відділення ТК "Нова Пошта" для 100% передоплачених замовлень від 7500 грн (не розповсюджується на післяплату та адресну доставку)

ЯКІ ВАРІАНТИ ОПЛАТИ? ЧИ Є "ПАКУНОК МАЛЮКА"?

Доступні варіанти:

- оплата за реквізитами IBAN на розрахунковий рахунок ФОП

- оплата онлайн карткою, в тому числі карткою "Пакунок малюка" (третій варіант в кошику)

- сплатити у відділенні ТК "Нова Пошта" при отриманні (є часткова передоплата)

- готівкою, карткою в терміналі чи картою "Пакунок малюка" при самовивозі (тільки для Києва)

УВАГА: реквізити для оплати на рахунок ФОП відображаються одразу після здійснення замовлення, а також додатково надсилаються у месенджери

ЧИ Є "НАЛОЖКА"?

При виборі типу доставки "післяплата", необхідно внести передоплату (аванс, на суму якого буде зменшено загалтну суму післяплати) у розмірі 100-300 грн (залежно від суми та габаритів замовлення) для покриття вартості пакування та транспортних витрат у випадку відмови від замовлення

Такий аванс не повертається і не компенсується, тому прохання віднестися до оформлення замовлення відповідально 

А КОЛИ БУДЕ ВІДПРАВКА?

Всі замовлення (за умови наявності товару в Шоурумі) оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день, окрім неділі - вихідний

Якщо ж в замовленні є не сезониий товар (той, який зберігається на додаткових складах за містом), тоді очікуйте комплектацію замовлення протягом 1-2 робочих днів: наші менеджери доставлять всі необхідні позиції у Шоурум та спакують все разом, щоб Вам не довелося переплачувати за доставку декількох посилок з різних локацій

ЯКА МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ?

У нас немає мінімального замовлення - замовляйте на будь-яку зручну для Вас суму

Замовлення до 300 грн оплачуються одразу перед відправленням.

ЧИ МОЖЛИВО ЗАМОВИТИ ЗАКОРДОН?

Для доставки замовлень за межі України - пишіть або телефонуйте за контактами, що вказані на сайті

Ми доставляємо замовлення і за кордон

ВАЖЛИВО:

Не всі категорії товарів, придбаних на нашому сайті підлягають поверненню та обміну!

Пунктом 9.5. Оферти встановлено, що обміну та/або поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ наступні категоріі товарів Продавця:

- корсетні товари;

- парфюмерно-косметичні вироби;

- пір’яно-пухові та хутряні вироби натуральні або штучні (в тому числі: конверти, футмуфи, вироби з натуральною чи комбінованою овчиною, флісові та/або хутряні чохли у візок/автокрісло тощо); 

- дитячі іграшки м'які;

- дитячі іграшки гумові надувні;

- зубні щітки, розчіски, гребенці та щітки масажні;

- рукавички (в тому числі: царапки, краги, перчатки, муфти);

- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;

- білизна натільна (в тому числі: купальники, топи, майки, труси, бюстгальтери, сорочки, халати, піжами, сліпи тощо);

- білизна постільна, аксесуари та дитячий текстиль (в тому числі: рушники, подушки всіх видів, кокони-позиціонери, матрасики у люльку/ліжко/візочок, пледи, ковдри, конверти, простирадла, наволочки, півковдри, пелюшки та європелюшки, балдахіни та тримачі до них, козирки до візочків, москітні сітки, бортики, косички, наматрацники, чохли, окремо або в комплектах);

- панчішно-шкарпеткові вироби (всі види шкарпеток, пінетки, колготи, панчохи, гольфи, чешки);

- товари в аерозольній упаковці;

- друковані видання;

- товари для немовлят;

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- урочистий церемоніальний одяг та аксесуари; 

- товари культово-релігійного призначення, а саме:

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, всі товари для хрещення та урочистий одяг з нашого асортименту ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ не підлягають (сукні, святковий та урочистий одяг, всі види крижм та рушників, свічки та серветки для свічок, мішечки для локону, подушечки під хрест та/або обручки, платки/хустки/снуди/палантини, а також аксесуари - пов’язки, пінетки, берети, краватки, блумери тощо.

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ОФОРМИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ:

  1. Звернення до наших менеджерів не пізніше 14 календарних днів 
  2. Заповнена заява на повернення або обмін товару
  3. ВАЖЛИВО: обмін речей, які придбані у Шоурумі/магазині/пункті видачі робиться ВИКЛЮЧНО в тому самому пункті, де була здійснена покупка, з тим самим варіантом розрахунків
  4. Обмін інтернет-замовлень робиться ВИКЛЮЧНО через послуги ТОВ «Нова Пошта»
  5. Обмін здійснюється тільки після ФАКТИЧНОГО отримання та перевірки товару
  6. Зверніть увагу: повернення, відправлені післяплатою чи за рахунок одержувача, отримуватися не будуть
  7. Обов'язковим є збереження фіскального чеку, банківського чеку (при розрахунку терміналом), фірмового пакування і всієї комплектації: пломб, бірок, ярликів, супутніх документів
  8.  Вимагається відсутність слідів експлуатації, плям, зачіпок, сторонніх запахів після примірки
  9. Одяг та тестиль ПІСЛЯ ПРАННЯ обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ

З будь-яких додаткоих питань - звертайтеся до нашого консультанта

В яких випадках обмін або повернення не надається

  • Природний знос
  • Випадкові пошкодження, завданні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
  • Пошкодження, викликанні використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Відсутність бірок/ярликів, навіть якщо фізично бірка є, але вона була зірвана/зрізана
  • Наявність слідів експлуатації
  • Брудні вироби будуть автоматично повернені клієнту

Зверніть увагу! У випадку, якщо щось не підійшло – доставку/повернення в обидві сторони завжди сплачує Покупець

ВАЖЛИВО: «Нова Пошта» надає послугу «Легке повернення»

Це означає, що якщо товар відправити на обмін (ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОПЕРЕДНЄ УЗГОДЖЕННЯ З МЕНЕДЖЕРОМ магазину) на протязі доби після отримання, та зазначити у додатку, або на відділенні про цю послугу – доставка назад буде для Вас безкоштовною

Товар добавлен в список желаний