Демі шапочка Bruіn молоко (подвійний трикотаж) з манішкою
Оформляете online - забираете уже завтра: Киев, ТЦ АРКАДИЯ, ул. Борщаговская 154а, 2 этаж
Пн-Пт: с 11 до 19, Сб: с 12 до 18, Вс - выходной
Оплачиваете 200 грн (постельное - 300 грн), разницу - при получении. При отказе - покрывает доставку
Будем также благодарны за оставленный Вами отзыв и фото: напишите нам в Instagram @krestinu_kiev
Артикул | Название | Кол-во | Цена |
---|---|---|---|
Представляємо вам наш новий стильний дует шапочки і манишки "Bruin"!
І звичайно ж увесь цей набір виконаний зі 100% бавовни.
Тому ця пара чудово підійде навіть самим юним її володарям.
І шапка і манишка мають "родзинки", куди ж без них.
Спершу відмітимо, що дуже чарівно і зухвало виглядають пара вух на шапочці!
А ще шапочка, до речі, подвійна!
Манішка відмінно гармоніює з шапочкою і звичайно ж закриє шию від холоду і вітру.
Матеріал
Рібана - 100% бавовна
Сезон
Весна/Осінь
ЯК ЗАМОВИТИ? ЧИ Є ДОСТАВКА ПО УКРАІНІ?
Доставка по Україні відбувається виключно ТК "Нова Пошта" і може бути здійснена, як на відділення (або поштомат), так і на адресу
Під час оформлення замовлення оберіть потрібний варіант
Укрпоштою відправок наразі НЕ здійснюємо!
ЧИ Є БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА?
Безкоштовна доставка по Україні можлива виключно у відділення ТК "Нова Пошта" для 100% передоплачених замовлень від 7500 грн (не розповсюджується на післяплату та адресну доставку)
ЯКІ ВАРІАНТИ ОПЛАТИ? ЧИ Є "ПАКУНОК МАЛЮКА"?
Доступні варіанти:
- оплата за реквізитами IBAN на розрахунковий рахунок ФОП
- оплата онлайн карткою, в тому числі карткою "Пакунок малюка" (третій варіант в кошику)
- сплатити у відділенні ТК "Нова Пошта" при отриманні (є часткова передоплата)
- готівкою, карткою в терміналі чи картою "Пакунок малюка" при самовивозі (тільки для Києва)
УВАГА: реквізити для оплати на рахунок ФОП відображаються одразу після здійснення замовлення, а також додатково надсилаються у месенджери
ЧИ Є "НАЛОЖКА"?
При виборі типу доставки "післяплата", необхідно внести передоплату (аванс, на суму якого буде зменшено загалтну суму післяплати) у розмірі 100-300 грн (залежно від суми та габаритів замовлення) для покриття вартості пакування та транспортних витрат у випадку відмови від замовлення
Такий аванс не повертається і не компенсується, тому прохання віднестися до оформлення замовлення відповідально
А КОЛИ БУДЕ ВІДПРАВКА?
Всі замовлення (за умови наявності товару в Шоурумі) оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день, окрім неділі - вихідний
Якщо ж в замовленні є не сезониий товар (той, який зберігається на додаткових складах за містом), тоді очікуйте комплектацію замовлення протягом 1-2 робочих днів: наші менеджери доставлять всі необхідні позиції у Шоурум та спакують все разом, щоб Вам не довелося переплачувати за доставку декількох посилок з різних локацій
ЯКА МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ?
У нас немає мінімального замовлення - замовляйте на будь-яку зручну для Вас суму
Замовлення до 300 грн оплачуються одразу перед відправленням.
ЧИ МОЖЛИВО ЗАМОВИТИ ЗАКОРДОН?
Для доставки замовлень за межі України - пишіть або телефонуйте за контактами, що вказані на сайті
Ми доставляємо замовлення і за кордон
ВАЖЛИВО:
Не всі категорії товарів, придбаних на нашому сайті підлягають поверненню та обміну!
Пунктом 9.5. Оферти встановлено, що обміну та/або поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ наступні категоріі товарів Продавця:
- корсетні товари;
- парфюмерно-косметичні вироби;
- пір’яно-пухові та хутряні вироби натуральні або штучні (в тому числі: конверти, футмуфи, вироби з натуральною чи комбінованою овчиною, флісові та/або хутряні чохли у візок/автокрісло тощо);
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки, розчіски, гребенці та щітки масажні;
- рукавички (в тому числі: царапки, краги, перчатки, муфти);
- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;
- білизна натільна (в тому числі: купальники, топи, майки, труси, бюстгальтери, сорочки, халати, піжами, сліпи тощо);
- білизна постільна, аксесуари та дитячий текстиль (в тому числі: рушники, подушки всіх видів, кокони-позиціонери, матрасики у люльку/ліжко/візочок, пледи, ковдри, конверти, простирадла, наволочки, півковдри, пелюшки та європелюшки, балдахіни та тримачі до них, козирки до візочків, москітні сітки, бортики, косички, наматрацники, чохли, окремо або в комплектах);
- панчішно-шкарпеткові вироби (всі види шкарпеток, пінетки, колготи, панчохи, гольфи, чешки);
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- товари для немовлят;
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- урочистий церемоніальний одяг та аксесуари;
- товари культово-релігійного призначення, а саме:
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, всі товари для хрещення та урочистий одяг з нашого асортименту ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ не підлягають (сукні, святковий та урочистий одяг, всі види крижм та рушників, свічки та серветки для свічок, мішечки для локону, подушечки під хрест та/або обручки, платки/хустки/снуди/палантини, а також аксесуари - пов’язки, пінетки, берети, краватки, блумери тощо.
ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ОФОРМИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ:
- Звернення до наших менеджерів не пізніше 14 календарних днів
- Заповнена заява на повернення або обмін товару
- ВАЖЛИВО: обмін речей, які придбані у Шоурумі/магазині/пункті видачі робиться ВИКЛЮЧНО в тому самому пункті, де була здійснена покупка, з тим самим варіантом розрахунків
- Обмін інтернет-замовлень робиться ВИКЛЮЧНО через послуги ТОВ «Нова Пошта»
- Обмін здійснюється тільки після ФАКТИЧНОГО отримання та перевірки товару
- Зверніть увагу: повернення, відправлені післяплатою чи за рахунок одержувача, отримуватися не будуть
- Обов'язковим є збереження фіскального чеку, банківського чеку (при розрахунку терміналом), фірмового пакування і всієї комплектації: пломб, бірок, ярликів, супутніх документів
- Вимагається відсутність слідів експлуатації, плям, зачіпок, сторонніх запахів після примірки
- Одяг та тестиль ПІСЛЯ ПРАННЯ обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ
З будь-яких додаткоих питань - звертайтеся до нашого консультанта
В яких випадках обмін або повернення не надається
- Природний знос
- Випадкові пошкодження, завданні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
- Пошкодження, викликанні використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- Відсутність бірок/ярликів, навіть якщо фізично бірка є, але вона була зірвана/зрізана
- Наявність слідів експлуатації
- Брудні вироби будуть автоматично повернені клієнту
Зверніть увагу! У випадку, якщо щось не підійшло – доставку/повернення в обидві сторони завжди сплачує Покупець
ВАЖЛИВО: «Нова Пошта» надає послугу «Легке повернення»
Це означає, що якщо товар відправити на обмін (ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОПЕРЕДНЄ УЗГОДЖЕННЯ З МЕНЕДЖЕРОМ магазину) на протязі доби після отримання, та зазначити у додатку, або на відділенні про цю послугу – доставка назад буде для Вас безкоштовною