Кепка СОЛЕДАТ рожева

Кепка СОЛЕДАТ рожева
Кепка СОЛЕДАТ рожева
Кепка СОЛЕДАТ рожева
Кепка СОЛЕДАТ рожева
Кепка СОЛЕДАТ рожева Кепка СОЛЕДАТ рожева
Кепка СОЛЕДАТ рожева
032941
Всі товари в наявності, окрім іменних крижм!
475,00 грн
розмір
  • 54

  Ви в Києві? Самовивіз - м. Шулявська

Зробіть замовлення online - отримайте: КиЇв, ТЦ АРКАДІЯ, вул. Борщагівська 154а, 2 поверх

  Слава Україні! Працюємо заради Перемоги

Пн-Пт: з 11 до 19, Сб: з 12 до 18, Нд - вихідний

  Накладений платіж - передоплата 200 грн

Сплачуєте 200 грн (для постілі - 300 грн), різницю - при отриманні. При відмові - покриває доставку

  Більше 3000 відгуків

Будемо вдячні і за Ваш зворотній зв'язок: надсилайте фото та відгуки у Instagram @krestinu_kiev

Reference Combination name Quantity Price
032941 розмір: 52 0 475
032941 розмір: 54 1 475

ЯК ЗАМОВИТИ? ЧИ Є ДОСТАВКА ПО УКРАІНІ?

Доставка по Україні відбувається виключно ТК "Нова Пошта" і може бути здійснена, як на відділення (або поштомат), так і на адресу

Під час оформлення замовлення оберіть потрібний варіант

Укрпоштою відправок наразі НЕ здійснюємо!

ЧИ Є БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА?

Безкоштовна доставка по Україні можлива виключно у відділення ТК "Нова Пошта" для 100% передоплачених замовлень від 7500 грн (не розповсюджується на післяплату та адресну доставку)

ЯКІ ВАРІАНТИ ОПЛАТИ? ЧИ Є "ПАКУНОК МАЛЮКА"?

Доступні варіанти:

- оплата за реквізитами IBAN на розрахунковий рахунок ФОП

- оплата онлайн карткою, в тому числі карткою "Пакунок малюка" (третій варіант в кошику)

- сплатити у відділенні ТК "Нова Пошта" при отриманні (є часткова передоплата)

- готівкою, карткою в терміналі чи картою "Пакунок малюка" при самовивозі (тільки для Києва)

УВАГА: реквізити для оплати на рахунок ФОП відображаються одразу після здійснення замовлення, а також додатково надсилаються у месенджери

ЧИ Є "НАЛОЖКА"?

При виборі типу доставки "післяплата", необхідно внести передоплату (аванс, на суму якого буде зменшено загалтну суму післяплати) у розмірі 100-300 грн (залежно від суми та габаритів замовлення) для покриття вартості пакування та транспортних витрат у випадку відмови від замовлення

Такий аванс не повертається і не компенсується, тому прохання віднестися до оформлення замовлення відповідально 

А КОЛИ БУДЕ ВІДПРАВКА?

Всі замовлення (за умови наявності товару в Шоурумі) оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день, окрім неділі - вихідний

Якщо ж в замовленні є не сезониий товар (той, який зберігається на додаткових складах за містом), тоді очікуйте комплектацію замовлення протягом 1-2 робочих днів: наші менеджери доставлять всі необхідні позиції у Шоурум та спакують все разом, щоб Вам не довелося переплачувати за доставку декількох посилок з різних локацій

ЯКА МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ?

У нас немає мінімального замовлення - замовляйте на будь-яку зручну для Вас суму

Замовлення до 300 грн оплачуються одразу перед відправленням.

ЧИ МОЖЛИВО ЗАМОВИТИ ЗАКОРДОН?

Для доставки замовлень за межі України - пишіть або телефонуйте за контактами, що вказані на сайті

Ми доставляємо замовлення і за кордон

ВАЖЛИВО:

Не всі категорії товарів, придбаних на нашому сайті підлягають поверненню та обміну!

Пунктом 9.5. Оферти встановлено, що обміну та/або поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ наступні категоріі товарів Продавця:

- корсетні товари;

- парфюмерно-косметичні вироби;

- пір’яно-пухові та хутряні вироби натуральні або штучні (в тому числі: конверти, футмуфи, вироби з натуральною чи комбінованою овчиною, флісові та/або хутряні чохли у візок/автокрісло тощо); 

- дитячі іграшки м'які;

- дитячі іграшки гумові надувні;

- зубні щітки, розчіски, гребенці та щітки масажні;

- рукавички (в тому числі: царапки, краги, перчатки, муфти);

- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;

- білизна натільна (в тому числі: купальники, топи, майки, труси, бюстгальтери, сорочки, халати, піжами, сліпи тощо);

- білизна постільна, аксесуари та дитячий текстиль (в тому числі: рушники, подушки всіх видів, кокони-позиціонери, матрасики у люльку/ліжко/візочок, пледи, ковдри, конверти, простирадла, наволочки, півковдри, пелюшки та європелюшки, балдахіни та тримачі до них, козирки до візочків, москітні сітки, бортики, косички, наматрацники, чохли, окремо або в комплектах);

- панчішно-шкарпеткові вироби (всі види шкарпеток, пінетки, колготи, панчохи, гольфи, чешки);

- товари в аерозольній упаковці;

- друковані видання;

- товари для немовлят;

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- урочистий церемоніальний одяг та аксесуари; 

- товари культово-релігійного призначення, а саме:

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, всі товари для хрещення та урочистий одяг з нашого асортименту ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ не підлягають (сукні, святковий та урочистий одяг, всі види крижм та рушників, свічки та серветки для свічок, мішечки для локону, подушечки під хрест та/або обручки, платки/хустки/снуди/палантини, а також аксесуари - пов’язки, пінетки, берети, краватки, блумери тощо.

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ОФОРМИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ:

  1. Звернення до наших менеджерів не пізніше 14 календарних днів 
  2. Заповнена заява на повернення або обмін товару
  3. ВАЖЛИВО: обмін речей, які придбані у Шоурумі/магазині/пункті видачі робиться ВИКЛЮЧНО в тому самому пункті, де була здійснена покупка, з тим самим варіантом розрахунків
  4. Обмін інтернет-замовлень робиться ВИКЛЮЧНО через послуги ТОВ «Нова Пошта»
  5. Обмін здійснюється тільки після ФАКТИЧНОГО отримання та перевірки товару
  6. Зверніть увагу: повернення, відправлені післяплатою чи за рахунок одержувача, отримуватися не будуть
  7. Обов'язковим є збереження фіскального чеку, банківського чеку (при розрахунку терміналом), фірмового пакування і всієї комплектації: пломб, бірок, ярликів, супутніх документів
  8.  Вимагається відсутність слідів експлуатації, плям, зачіпок, сторонніх запахів після примірки
  9. Одяг та тестиль ПІСЛЯ ПРАННЯ обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ

З будь-яких додаткоих питань - звертайтеся до нашого консультанта

В яких випадках обмін або повернення не надається

  • Природний знос
  • Випадкові пошкодження, завданні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
  • Пошкодження, викликанні використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Відсутність бірок/ярликів, навіть якщо фізично бірка є, але вона була зірвана/зрізана
  • Наявність слідів експлуатації
  • Брудні вироби будуть автоматично повернені клієнту

Зверніть увагу! У випадку, якщо щось не підійшло – доставку/повернення в обидві сторони завжди сплачує Покупець

ВАЖЛИВО: «Нова Пошта» надає послугу «Легке повернення»

Це означає, що якщо товар відправити на обмін (ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОПЕРЕДНЄ УЗГОДЖЕННЯ З МЕНЕДЖЕРОМ магазину) на протязі доби після отримання, та зазначити у додатку, або на відділенні про цю послугу – доставка назад буде для Вас безкоштовною

Товар додано до списку